Arrived! - Reisverslag uit Sjanghai, China van Joyce Wildt - WaarBenJij.nu Arrived! - Reisverslag uit Sjanghai, China van Joyce Wildt - WaarBenJij.nu

Arrived!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

06 April 2012 | China, Sjanghai

Goedemorgen daar in Nederland!! Na een lange reis zijn we eindelijk aangekomen in Shanghai! Alles ging goed, alleen 10 uur vliegen is toch wel erg lang.. en slapen gaat ook niet. Dus eigenlijk heb ik een nachtje doorgehaald, want het is hier inmiddels half 2 's middags. De lunch wordt zo lekker op onze kamer bezorgd, zodat wij de spulletjes even kunnen uitpakken en lekker even douchen enzo! Het weer is trouwens top: strak blauwe lucht, zonnetje en een graadje of 20! Ik ga genieten xxx <3

  • 06 April 2012 - 11:15

    Mams:

    fijn joyce dat je goed aan gekomen ben en een goede reis heb gehad, ja slapen in een vliegtuig valt niet mee maar ach je moet er wat voor over hebben toch schat, nou eet smakelijk, en geniet van alles en het lekker weer hier was het vanmorgen 5 graden, ik ga ff een bakkie doen met de meiden dag lieverd dikke kus en ik mis je nu al mop xxxxxxxxx mams

  • 06 April 2012 - 21:47

    Mams:

    goede morgen joyce , lekker geslapen ,? heb je een leuke kamer en buddy enz nou een fijne dag vandaag , hier bijna 12 uur ik gaan slapen xxxxxx mams

  • 07 April 2012 - 11:22

    Joyce De Wildt:

    Zo vroeg hoefde ik nog niet op hoor mam :p was er 8 uur uit vanochtend. Gister gezellig gegeten met ze alle en daarna kwamen er kleermakers op pakken of jassen op te meten, heb een heel mooi vrouwelijk pak laten maken. Wist eerst niet of ik het moest doen, maar het is toch wel vet en zo'n pak kan je altijd nog aan toch! Vanochtend lekker genoten van me cracker met pindakaas haha en daarna zijn we de stad in geweest met een gids. Mooi park gezien en de traditionele wijken heel apart! Hele dag gelopen dus ben nu wel weer kapot en het is pas kwart over 7. Even kijken wat we gaan eten.. De kamen is prima hoor! En me buddy heb ik nog niet ontmoet, dat komt maandag! Nou ik ga ff douchen nu.. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 16 Maart 2012
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 16800

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 13 Februari 2015

The trip of my dreams

30 Juni 2012 - 01 September 2012

Viva la France

05 April 2012 - 17 Mei 2012

Expeditie InChina

Landen bezocht: