Laatste weekje @SHNU - Reisverslag uit Sjanghai, China van Joyce Wildt - WaarBenJij.nu Laatste weekje @SHNU - Reisverslag uit Sjanghai, China van Joyce Wildt - WaarBenJij.nu

Laatste weekje @SHNU

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

04 Mei 2012 | China, Sjanghai

Jaja dat was het laatste weekje op de Shanghai Normal University. Zondag vertrekken we naar Beijing!

Afgelopen zondagavond hebben we helaas geen voetbal kijken, maar bar rouge aan de bund was een goede vervanger. Het uitzicht op de skyline was echt super!

Maandag waren we vrij, dus lekker uitgeslapen en weinig uitgevoerd, even naar de bakker en de supermarkt geweest met Daphne, Nicole en Lisanne. 's avonds was het tijd voor onze Queensday party! Een paar mensen hadden een barretje geregeld, we konder voor 100RMB (12 euro) lekker drankjes drinken en we konden ook onze eigen muziek meenemen, dus we hebben ook lekker een Nederlands nummertje gedraaid. We hadden het zaaltje tot 2 uur, dus daarna waren we met wat mensen nog door naar een andere club, nog even verder gedanst.

Gelukkig waren we dinsdag ook vrij. Lekker uitgeslapen en daarna met Sharay gestart met de verwerking van onze enquetes! 's avonds heeeeeeerlijk gegeten bij de Italiaan met Daphne, Nicole en Lisanne.

Woendag was het weer tijd voor een lesje mandarijn, hele les film gekeken dus dat was weer erg zinvol. Geen masterclass smiddags dus Sharay en ik konden weer aan de slag voor het project. 's avonds zijn we naar de Ladiesnight geweest in de Skybar op de 92e verdieping. Dit keer waren we wel op tijd voor de gratis champagne en hadden we wel een prachtig uitzicht! Was weer een gezellige avond!

Donderdag weer Mandarijn en nu de halve les film gekeken. Tussen de middag weer met Sharay aan het project gezeten en 's middags een masterclass over de 3 gezichten van Shanghai. Een kennismaking met Shanghai als je al bijna weggaat is altijd handig! Daarna wilden we weer aan het project, maar we zijn toch maar met Daphne en Lisanne meegegaan naar de fakemarket. Daar gegeten en toen naar huis. Ik was echt niet lekker dus ben lekker optijd naar bed gegaan.

Vandaag was het tijd voor de afsluiting op school. We hadden een toets voor Mandarijn, met een medestudent moest je een gesprekje voeren en uiteindelijk kreeg iedereen een cijfer rond de 9 en dus een diplomaatje! Ik had een 9,6 trouwens :D Weer aan t project gezeten met Sharay en net heerlijk wezen eten bij de mexicaan! Het standaard toetje is een shot tequila, dus dat is altijd fijn.. (not) Nu lekker slapen. Morgen nog een excursie in de stad en zondag dus op naar Beijing, lekker 12 uur in de trein! Maar het wordt het zeker waard!!

xx

• 05 Mei 2012 - 12:44

Mams:

goed gedaan joyce 9.6 voor je mandarijn dus nu spreek je lekker woordje chinees haa haa , nou een goede reis naar beijing en veel plezier daar , nog 2weekjes en dan kom je weer lekker thuis bij ons lekker in je eigen bed en weer lekker hollands eten, dikke kus ik begin je nou erg te missen hoor joyce , ook al is het voor bij gevlogen groetjes van ons xxxxxx

• 05 Mei 2012 - 12:44

Mams: