nog 2 nachtjes... - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Joyce Wildt - WaarBenJij.nu nog 2 nachtjes... - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Joyce Wildt - WaarBenJij.nu

nog 2 nachtjes...

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

03 April 2012 | Nederland, Heemskerk

Ni Hao Ni Hao,

Van de nog 3 weken die we tijdens het vorige verslag nog moesten wachten zijn nu nog maar 2 nachtjes over. Donderdag is het alweer zover. Om 14.30 verzamelen we op Schiphol om, om 17.30 uur te vertrekken naar Shanghai. Ik begin nu ook wel een beetje zenuwachtig te worden. En als ik denk aan wat ik hier allemaal ga missen wordt ik gek. Verjaardagen van me vriendinnetjes,voetbal, aardappels met groente en (als het goed is) een aantal kampioensfeestjes. Gelukkig zal ik waarschijnlijk genoeg afleiding hebben en ach wat zijn nou 6 weken?
Heb me koffer net al volgegooid, nu de taak om de nutteloze dingen er weer uit te halen, want met een overvolle koffer zou ik niet veel mee terug kunnen nemen of een klap geld moeten betalen om al mijn chinese stuff weer mee naar Nederland te nemen. Toch gaat mijn potje pindakaas er niet meer uit! Het idee dat je bij elke maaltijd rijst eet maakt me nu al gek. Dus een pakje crackers en een potje pindakaas voor de variatie kan nooit kwaad toch? En natuurlijk dropjes en stroopwafels voor me buddy, typical dutch toch?
Mooie mailtjes krijgen we ook van onze leraar, infomatiesheets met uitgaansgelegenheden in Shanghai en Beijing, dat er zaterdag al een kleermaker langskomt om onze maten op te kunnen nemen, zodat we alle bedrijfsbezoeken in een superdeluxe outfit kunnen plegen, en onze Chinese telefoonnummers! Altijd leuk om te weten toch?
De weersvoorspellingen voor de komende 2 weken in Shanghai zijn trouwens ook niet om over te klagen. Vandaag een maximale temperatuur van 27 graden, is dan wel niet weggelegd voor de rest van de tijd, maar met een gemiddelde temperatuur van 20 graden mogen we ook niet klagen!
Nou dat was het wel weer, ga mams even helpen met het eten. Beef Shanghai it is! Hoe toepasselijk?


  • 03 April 2012 - 14:47

    Desi:

    Juicyy, als ik in hou koffer zit dan bewaar ik het potje pindakaas met me leven:P
    Heel veel plezier, Geniet, en geen lekker chinezen versieren want China is heeeeeeeell ver!

    Liefs en een dikke kus! x

  • 03 April 2012 - 15:11

    Melanie.:

    haha lekkerdan gewoon je eigen pindakaas mee. & 6 weken is weer om voor je het weet! dus genieten van elke dag!!!! xxx

  • 03 April 2012 - 18:58

    Mams:

    je zal zeker mama s eten missen denk, en je eigen bedje, en ons allemaal, maar ik denk dat je wel genoeg afleiding heb daar want je heb een druk progamma, maar toch, ik we gaan je ontzetten missen fien, en gelukkig hebben we internet. xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 16 Maart 2012
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 16804

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 13 Februari 2015

The trip of my dreams

30 Juni 2012 - 01 September 2012

Viva la France

05 April 2012 - 17 Mei 2012

Expeditie InChina

Landen bezocht: