Het hoogtepunt van de reis - Reisverslag uit Beijing, China van Joyce Wildt - WaarBenJij.nu Het hoogtepunt van de reis - Reisverslag uit Beijing, China van Joyce Wildt - WaarBenJij.nu

Het hoogtepunt van de reis

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

15 Mei 2012 | China, Beijing

Na de tempel van de hemel, een gezellige middag op het dakterras bij het huhai meer en een indrukwekkende vrije zondag in de dierentuin met Nicole en Lisanne was het gister tijd voor de tweedaagse excursie naar de qing graven en vandaag het hoogtepunt van de reis; de muur! Het was echt geweldig. Super weer en een prachtige omgeving. Morgen nog een vrije dag en dan donderdag weer richting Nederland! Zo komt er naar 6 weken een einde aan onze expeditie in china. Het was een onvergetelijke ervaring. Van de zomer weer nieuwe verslagen als ik weer 2 maanden van huis ben!

• 15 Mei 2012 - 16:38

Pap:

wat is hij lang he de muur ha ha nou tot donderdag.

• 15 Mei 2012 - 21:05

Mams:

ik ben blij dat je weer ff een maandje thuis ben , want ik heb je gemist schat nou tot donderdag liefs mamsxxxxxxxxxxx

• 16 Mei 2012 - 11:54

Jesse Reij:

Geweldig om dit zo te lezen! kan niet wachten tot ik het over een kleine 2 maanden ook mag bekijken:D
    info@jessereij.nl