san ge xingqi - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Joyce Wildt - WaarBenJij.nu san ge xingqi - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Joyce Wildt - WaarBenJij.nu

san ge xingqi

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

16 Maart 2012 | Nederland, Heemskerk

Ni hao Ni hao!

Tijd voor een eerste verslag, want het komt nu toch allemaal wel heel dichtbij. Over 3 weken zitten we in Shanghai!! Vandaag hebben we het hele programma ontvangen en ik heb er heel veel zin in. Ruim 4 weken studeren aan de Shanghai Normal University, elk weekend excursies en ook een bezoek aan Hangzhou, Nanjing en 9 dagen in Beijing mogen niet ontbreken! Ik begin nu toch ook wel een beetje zenuwachtig te raken, het is allemaal best spannend natuurlijk.. Misschien kom ik wel 10 kilo lichter terug omdat ik het eten niet lekker vind, misschien kom ik wel nooit meer terug omdat ik totally in love ben met een Chinees. Niet dat ik dat zie gebeuren, want Chinezen zijn niet echt mijn type maar je weet nooit. Vandaag weer geleerd dat ik geen vooroordelen moet hebben en naar China moet gaan met de gedachte dat alles wat ik weet is dat ik niks weet, zo voorkom je dat je oordeelt over mensen die je niet kent. Anyway, ik heb er zin in! Maar ga natuurlijk wel al mijn beste vriendinnetjes, de gezelligheid bij de voetbal en mijn lieve familie missen.. En ik zal moeten afkicken van mijn smartphone en facebook verslaving, want internetten op me telefoon wordt wel een hele dure grap dan en facebook is in China niet toegestaan. Vandaar ook deze blog, want ik wil jullie natuurlijk wel op de hoogte houden van mijn avontuur daar! Nou dit tot zover.. Meerdere verslagen zullen volgen!

Zaijian Zaijian! <3

  • 16 Maart 2012 - 16:44

    Desi:

    Juicy... Spannend hoor! Ik ga je op de voet volgen dus van mij ben je nog niet af als je in China zit! En daarna sowieso even daten hoor!
    Alvats veel plezier en ik whatapp je nog wel
    Xxx Liefdee!

  • 16 Maart 2012 - 16:47

    Joyce:

    Hahah mooi zo Dees! Oh jaa zeker nog even snel daten! Uhmm ik kan eventueel volgende week zaterdag? Verder is t erg druk in de weekenden.. En doordeweek ben jij druk he? xxx <3

  • 27 Maart 2012 - 17:44

    Jaap:

    het komt nu wel dichtbij he !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 16 Maart 2012
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 16809

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 13 Februari 2015

The trip of my dreams

30 Juni 2012 - 01 September 2012

Viva la France

05 April 2012 - 17 Mei 2012

Expeditie InChina

Landen bezocht: