xingqi san he xingqi si - Reisverslag uit Sjanghai, China van Joyce Wildt - WaarBenJij.nu xingqi san he xingqi si - Reisverslag uit Sjanghai, China van Joyce Wildt - WaarBenJij.nu

xingqi san he xingqi si

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

12 April 2012 | China, Sjanghai

Oftewel woensdag en donderdag!

Weer genoeg beleeft kan ik jullie vertellen. Ten eerste hebben we nu eindelijk de wificode voor op de campus dus kan ik eindelijk whatsappen. Alleen zijn de tijden waarop ik op de campus ben niet bepaald gunstig om jullie in nederland te contacten! Woensdag is normaal een projectdag maar nu hadden we een gastcollege van een Nederlandse man met een bedrijf hier. Een succesvol Eventmanagementbedrijf waar volgens mij iedereen uit de groep wel voor zou willen werken. Zijn presentatie was heel indrukwekkend en erg interessant. Daarna gingen we lekker lunchen bij een restaurantje op de campus waar je lekker westers eten hebt. pasta's, pizza's en allemaal andere lekkere dingen. Daarna gingen we aan ons project. Lekker middagje aan bezig geweest! Toen heb ik even wat kleertjes gewassen in de badkuip en ging ik met een paar klasgenootjes richting de fabricmarket die we uiteindelijk niet gevonden hadden. We moesten ook weer terug want de kleermaker zou er om 8 uur zijn voor onze maatpakken. Uiteindelijk was ie er half 10 pas ofzo en wij maar wachten, had ook nog niks gegeten dus beneden in t winkeltje even noodles gaan halen, beetje heet water erbij en klaar! Toen we eindelijk ons pak hadden gingen we met een hele groep karaoke'en ergens in een 5sterrenhotel. Daar kan je dan zo'n luxe kamer huren en gezellig een liedje zingen met ze alle. Was erg leuk! Na denk 2 uurtjes was het mooi geweest, heel veel gingen terug naar het hotel, lekker slapen want vandaag moesten we er om 8 uur uit! Maar wij gingen met een aantal nog even naar de club waar we zaterdag ook waren geweest. Was weer erg geslaagd en lekker laat geworden. Half 5 waren we in het hotel, en ik moest even de voetbaluitslagen bekijken natuurlijk en daar werd ik erg vrolijk van! 5 uur sliepen we en om 9 uur zaten we in de les. Daphne en ik waren behoorlijk brak en we waren niet de enige! Maar we hebben het weer overleefd. Na een heerlijke lunch tevens ontbijt hebben we even een middagdutje gedaan. Vanmiddag zijn we naar het Nederlands consulaat geweest. Iedereen netjes, mannen strak in pak, zag er goed uit, hoewel ik de reden ervan niet zo goed begrijp want het was gewoon een presentatie, maarja. Daarna hebben we lekker japans gegeten en ergens een lekker toetje gegeten bij een heel leuk bakkerijtje of wat het ook was.. en nu zijn we lekker op de kamer. Tijd om te slapen nu! xxx

  • 12 April 2012 - 16:03

    Melanie:

    Ohh klinkt allemaal weer super leuk :D!
    En bestaan er nou leuke chinezen?
    Slaaplekker, ik ga nu avond eten haha, blijft apart!x

  • 12 April 2012 - 18:11

    Mams:

    leuk verhaal weer joyce, ja je moet soms een beetje in acht nemen , het is natuurlijk niet alleen maar vakantie, maar voeg of laat breek het je wel op toch????? fijn om te horen dat je het wel naar je zin heb daar en je veel mee maak en het eten ook toch wel mee valt , nou lieverd pas goed op je zelf en niet altijd te laat naar je mandje , je ben alweer een week weg, en het lijk veel langer al ,ik mis je nog steeds hoor gr liefs mams

  • 13 April 2012 - 00:06

    Joyce:

    Komt goed mam!
    En Mel, leuke Chinezen in de vorm van uiterlijk heb ik nog niet gezien! haha ja gek he, ook dat ik nu al weer wakker ben en jullie vast allemaal op 1 oor liggen! xx

  • 13 April 2012 - 13:38

    OmeKees En Tante Ann:

    Zo te lezen weet ik niet waarom je daar heen moest ,maar er word er wel genoten.En doe je ook nog iets waarvoor je er uiteindelijk naar toe ging.Nou ik zal maar zeggen geniet er van nu kan het nog.Groetjes ome Kees en tante aAnnie

  • 13 April 2012 - 13:52

    C.J.de Wildt:

    sorry Joyce ik ben geen oom van je maar je Opa.

  • 13 April 2012 - 14:30

    Joyce:

    Ja ik dacht al, maar ik heb ook gewoon elke dag les hoor opa! Dus leer al aardig Chinees en natuurlijk de excursies, daar leren we ook van. Zo zijn we naar het huis geweest waar de communistische partij is opgericht en hebben we een onderzoek dat we hier moeten uitvoeren. Misschien moet ik daar maar wat meer over vertellen haha. xx

  • 15 April 2012 - 11:55

    Irma :

    Ha Joyce, ben lekker op een zonnige zondag al jouw leuke en gezellige reisverslagen aan het lezen. Wat maak je allemaal leuke dingen mee. Ik kan mij voorstellen dat de Events in China mega groot en spannend zullen zijn, dat je daar graag voor zou willen werken kan ik mij voorstellen. Hoe zit het daar met de mannelijke chineesjes? Neem je er ééntje stiekem mee in je koffer??? Nou wijffie, geniet met volle teugen van je verdere belevenissen...ik volg je graag. dikke zoen vanuit het verre Heemskerk. X Irma de Ruijter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 16 Maart 2012
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 16809

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 13 Februari 2015

The trip of my dreams

30 Juni 2012 - 01 September 2012

Viva la France

05 April 2012 - 17 Mei 2012

Expeditie InChina

Landen bezocht: