Koh Phayam - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joyce Wildt - WaarBenJij.nu Koh Phayam - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joyce Wildt - WaarBenJij.nu

Koh Phayam

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

12 Februari 2015 | Thailand, Bangkok

Dag 89 t/m 95: Over de laatste paar dagen van onze reis kan ik een heel kort verslagje schrijven en dat is na die lange verhalen ook wel eens lekker. Op zaterdag vertrokken we naar Koh Phayam, waar we smiddags aankwamen. Er was geen bungalow voor ons vrij maar de eerste nacht konden we wel in een hutje boven de bar slapen, de volgende dag was er wel wat vrij voor ons. Van zaterdagmiddag tot woensdagavond genieten we hier op het eiland van de zon, de zee en het prachtige uitgestrekte strand. Het eiland heeft nog een heerlijk relaxed sfeertje en is ook nog niet vergeven van de megaresorts en de toeristen. Maandagavond is er een feestavond bij ons verblijf. Op het strand is een heus podium gebouwd en na zonsondergang zijn er verschillende artiesten uit Europa en Thailand die ons prima livemuziek voorschotelen. De Thaise zanger Johnny No Cash was toch wel het hoogtepuntje, vooral toen de, als tipi opgebouwde,  kampvuurtjes werden aangestoken. Topavondje. Topeiland. Na 5 dagen vinden we het jammer dat we weer op de boot naar het vaste land zitten. 7 uurtjes in de bus, terug naar Bangkok. Nog een avondje daar. Even schakelen van de relaxte, niet toeristische sfeer naar het choatische drukke nachtleven van de hoofdstad. Het zit er op..

Na 3 maanden, 5 landen, 32 plaatsen en duizenden kilometers is Amsterdam nu onze bestemming. Terug naar Nederland,  familie en vrienden.  Terug naar huis.We hebben prachtige dingen gezien, een hoop meegemaakt, veel mensen ontmoet met inspirerende verhalen over nog veel meer bijzondere bestemmingen. Nederland is thuis, maar wij zijn nog lang niet uitgereisd, integendeel de lijst wordt alleen maar langer..

• 12 Februari 2015 - 22:27

Carolien:

goede reis terug ,, en welkom thuis alvast ,,de lekker dingen worden in huis gehaald hoor joyce & rene
    groetjes en liefs mama